31 Mayıs 2013 Cuma

amatör arkadaşım ben




    
 uzun zamandan sonra tekrar merhaba evet yazmaya tekrar başlıyorum yazılarım daha bitmedi ama ;( blogsuz herşeyi içine atıyorsun öylede hiç olmuyor be. Asosyallik konusunda bayağı ilerlemem oldu yani asosyal olmama konusunda. Buna rağmen hala yürümeyi tam öğrenememiş gibiyim çuvalladığım oluyor onca sene asosyal kalmak ve sonra insanların ortasına düşmek tuhaf elbette .Benim asosyalliğimin sebebi belki insanları benim hayatımda sadece figüran olarak görmem onları tımlamamam ve arkadaşlıklarının üstüne düşmeleri (üstüne düşülen diğer taraf ben olsam bile) bana o kadar yapmacık ve saçma geliyorki

Galiba ben hissetmiyorum diye onlarda arkadaşlıklarına önem veremez gibi geliyor bana off başladım yine iyice bunalıma sokmadan sizi ben başıma gelen -ağlanacak halime güleceğiniz bir durum anlatayım. Olayda geçen kişilerin isimlerini öksür ve demeya olarak değiştiriyorum öksür demeyaya bişey sormuş 3 kez aynı soruyu sormuş demeyada 3 kez cevaplamış öksür 3 ünüde duymayınca öksür demeyaya darılmış ve konuşmuyor.



ben size öksürü anlatayım bu kız kendini beğenmiş bi tip ama aynı zamanda benim gibi pek arkadaşı yok kendimni beenmiş dediysem kesinlikle külliyen yalan sadece kendine özgüveni fazla bide insanlarla arasına bilinçli duvar koyuyor benimde duvarlarım var ama onlar bilinçsiz mesela kız kafasından arkadaşlığını tartıyor ve direk durduruyor. Yok onun gözünde şunu gördüm arkadaş olamam yok şu şöyle ben bu kıza bi kere sus demiştim ama sonra darılmadığına hayret ettim neden sus dedim o da benim -içine at at sonrada insanların üstüne kus hastalığım - ama kız bana küsmedi çok tuhaf ben olsam kendime küserdim  hadi bide gözüyle beni küçümsüyor deyip biriyle tüm bağlarını kesen kız insanlar beni seviyorda bakmayın ben onlarla belli bir seviyede görüşüyorum.

Aman bi saat kızı anlattım neyse demeyada çok tatlı bi kız  işte ben dedim demeya'ya neyin var diye anlatmaya bi başladı aynı konuyu 5-6-7-8 ke z falan dinledim gerçekten iki tarafta haklı ne diyeceğimi bilmiyorum dinledim dinledim sonunda duymak istemeyeceğim soruyu sordu ''sen ne dersin? '' ben ne dedim ''onu sonsuz kadar kaybetmiş olmaktan mı yoksa seni dinlemediğine ve yanlış anladığına mı bu kadar üzgünsün iyi bok yedim kız ağlamaya başladı bende dediğimle kaldım  o an zil çaldı ben içimden teşekkürler Allahım çok teşekkür ederim diyorum neyse kızla vedalaştık ertesi günde gelip benle konuştuğun için teşekkür ederim diyor bide eve geldim karnesinde 3 tane 4 var diye kardeşimi azaqrladım onuda rahatlatacağıma ağlattım sevmeyin beni ya aralarında ne olduğunuda sonra anlatırım sağlıkça kalın millet :D




2 yorum:

  1. Giflere bakıp durduğumdan yazıyı okuduysam da birşey anlamadım asd şimdi demeyayla öksür küsüyor felan mı ._.

    YanıtlaSil