13 Haziran 2013 Perşembe

annesinin psikopat dediği kız



                     canım çok sıkılıyor resmen türkiyenin south parkında yaşıyorum burada bir eric kartman bile var ve tuhaf insanlar eğer o tuhaf insanlardan (normalinede rağzıyım) biri arkadaşım olsa daha mutlu bir kız olabilirdim çok daha mutlu .Şu şablonu değiştirip yerine daha az parlak birşey koymak istiyorum mesela bordo olabilir yada kahverengi.
    
        Canım sıkılıyor nedenini açıklayayım annem ayağını incittiği için 1 hafta kıpırdamayacak bide butik dükkanını açtık (kışları kapatıyoruz yazları açıyoruz. Hatta ben ilk başta butik maceralarımı anlatıyordum). Anneme yardım etmem gerek delikadın durmadan ayağa kalkıp duruyor bir fırça çekiyorum direk yerine oturuyor. Çocuk gibi hani insanlar yaşlandıkça çocuklaşır ama oı 40 yaşında o kadar yaşlıda değil yani 

 okul bitti ama benim sitressim bitmedi tek istediğim biraz dinlenmek ama yok hiçbirşey yok sadece çalış sadece insanlar hiç tanımadığım insanlar tanımadan nefret ettiğim insanlar onların ise tek suçu dükkana gelmek yalnızlık o kadar kalabalık ki iğne atsan yere düşmüyor ben buldum aslında benim yalnızlığım kalabalık ben etraf kalabalık olunca yalnız oluyorum tek başımayken mutluyum zaten kalabalıkta gözüm sulanıyor sessiz ve durgun oluyorum.Okuldaki arkadaşlara sorabilirsiniz. Zaten hepsi iyi kız der iyi değilim ben ama kimse tınlamıyor beni

2 yorum:

  1. Heheheh :) Takma o kadar ya bazen yalnızlıkta iyidir, bu arada neredesin ki öyle south park gibi :D ? Evet 40lardan sonra anne babalarda bi değişiklik olur. Ben anneme kalk diye yalvarıyorum resmen iki saat naz yapıyo. Sofrayı kuruyorum çayı hazırlıyorum ama gelde annemi kaldır :D

    YanıtlaSil
  2. Kafana bence takma herkesin yalnızlık dönemi oluyor ayrıc abende kalabalıktan nefret ediyorum fazla gürültü ve ses kirliliğinden başka birşey yeğil :/

    YanıtlaSil