23 Ocak 2014 Perşembe

fufulu günler

          


                             selam nasılsınız ben iyiyim hayatımda çok şey değişti ben değiştim aslında ben değişmedim çünkü insanlar değişmez ortam değişir.sınıfın çok değişik yanlarını tanımaya başladım sınıfta (anadolu öğretmende ) hayat tespih yapmış sallayan kıza animelere başlattım benim yüzümden birken iki tane biri oldu.yine 82 ort teşekkür aldım geçen sene bunla ilgili 2 yazı yayınlamıştım takdire bir puan kala diye tabiki o zamanda takdir alamadım (hayatım yeterince iyi ol en iyi olmak senin neyine ezik lafı üzerine kurulu birşeyde birinci olsam düşünsenize ne tuhaf olur mızmızlanmıyorum sadece şuan hayatımda hiç birşeyde birinci olmadığımı farkettim) öliyim ben o zaman (evet şuan mızmızlanıyorum asdfgdf)            
              


            (naruto marry me) artık daha sosyalim mesela sınıfta bağırarak utanmadan konuşabiliyorum yada hoca birşey sorduğundautanmadan sınıfın en arkasında olsam bile duyabileceği şekilde bağırabiliyorum . (bunlar benimiçin önemli) genelkültürüm tavan yaptı (egoma rakip çıktı) kitap hırsızı ve hetalia sağolsun tarihim 4 geldi ( 4 benim için iyi bir not tarihten)(max marry me)

               sınıfın en hoppala kızı en yakın arkadaşım banaruhsuz diyolardı birbirimizi nötrlemiş olduk kızla sabah 7 akşam 7 beraberiz birde aynı dersaneye gidiyoruz yetmiyorüyamada girio pezevenk bi kere biz bunla 7 ye kadar dersanede kaldık bana annem babam birbirlerini bu kadar görmüyor demişti ertesi gün rüyamda fulden bana birbirimizi daha az görmek için evlenelim diyo (bikerede bu erkekerkeğe hollandada evlenilebilir demişti) evlenmek içinde hollandaya gidelim diyo bende erkek erkeğe oluyo ama kızkızaoluyomuymuş bi bak diyorum (fufu marry me) (not: Its yuri dont read dont write)(if you dont speak english,you arent write) sözüm kendime neyse görüşürüz yine

2 yorum:

  1. Şimdilik durumlar iyi gibi sanırım hee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonuçta nefes alabiliyorum daha ne olsun :D

      Sil