30 Ocak 2014 Perşembe

Ne Düşündüğünü biliyorum mark allen smith kitap yorumu


      Tek kelimeyle harika kitaplığınızda olması gereken bir kitap bu kitabı dnrdan sipariş etmiş arkadaşım ( pek kitap okuyan biri değildi şaşırdım öğrendim falan kitabın ismini araştırıyım dedim bir tane yorum göremedim internette ) kitabın adıyla aynı 3 tane daha kitap var aslında ne yalan söyliyim zaten kitabın ismi pek uyumlu değil konuyla.

Aldı okudu çokta beğenmiş bana verdi oku diye bu yılın popi kitapları senden önce ben ve aynı yıldızın altındaydı ama bence ne düşündüğünü biliyorum ve kitap hırsızı asıl şaheserlerdi neden bilmiyorum ama aynı yıldızın altındayı ben pek beğenmedim . Tabi senden önce ben ayrı ona apayrı bir öfke duydum (not: eğer senden önce beni okumadıysanız ve okumayı düşünüyorsanız bu paragrafı geçin  ne bencil gerizekalı bir adamdı o ya biraz acı çekmek pahasına lounun yanında kalmadı ve millet bunu romantik buldu ha? seni bencil piç)  


Ne düşündüğünü biliyorum kitabını alın sonrada kitap hırsızını alın kitap hırsızı biraz değişik gelebilir tabi sonuçta kitap ölümün ağzından anlatılıyor ama beğeneceğinize eminim.

4 yorum:

  1. Yazı yazarken nokta koysan olmaz mı hiç durmadan konuşuyormuşsun gibi oluyor sdfgh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lanet olsun çok haklısın dostum asdsfad

      Sil
  2. blogunu çok beğendim bana da beklerim. :D

    YanıtlaSil
  3. Bende şuan aynı yıldızın altındayı okuyorum. :)

    YanıtlaSil