2 Şubat 2014 Pazar

sarhos olsak ya


              


Dolgularımdan birini düşürdüm ve dişçiye gitmekten deli gibi korkuyorum. kesin bikaç sorun daha çıkcak ya kanal tedavisi gerekirse ya kanal tedavisi yapılamayacak kadar kötüyse çünkü  arkadada bir kaç çürüğüm olabilir. Bu gece geçlere kadar shiki adında bir anime izlemeye karar verdim çünkü dolgum beni rahatsız ediyor düşen dolgum :,(

Biliyor musunuz yaşamaya bu kadar uğraşıyoruz canımız acıyor depresyona giriyoruz sınavlara çalışıyoruz ama ne için yarın ölürsem bu kadar çalışmamın bir anlamı kalacak mı? bunlar dişçiye gitmek istememenin yan etkileri :(  Keşke içip kafayı bulabilecek kadar büyük olsam. (daha önce kanal tedavisi geçirmiş bir kız olarak mızmızlanmamın bir sebebi var )( bu seferki sebebim ölesiye korkmak. )

abartıyorda olabilirim.ama Şey sanırım ben insanlardan çekinip derdimi anlatmaktan sakınıyorum (korkuyorum utanıyorum yada ne derseniz deyin) Neyse neyse şimdi neşeli birşey dicem. Yada vazgeçtim asdfgdfdsd bay bayın

3 yorum:

  1. Bu yazıyla ilgili en önemli şey: NOKTA KOYUYORSUN WHOAH.

    YanıtlaSil
  2. Eheheheh :) Merak etme içince de kurtulamıyosun :D
    Hayat ne yazıkki böyle, ne yaparsan yap, ölünce hepsi p-ç olur :) Ama böyle düşünüp hiçbişey yapmamakta olmaz :) İyi o zaman ben çizmiyim yazmıyım, çalışmayalım, ölelim biz :D Ölek hadi :D

    YanıtlaSil